بروشور پاییز 1404-1403

الگوی تربیت کوثری در مسیر تحقق هویت، گرانیگاه، رسالت و اهداف مورد انتظار از متربیان دوره‌های تحصیلی، برنامه درسی و تربیتی تحولی را پیش‌ روی مدارس الگوی صالح قرار می‌دهد، که فرصت خلاقیت آموزشی، پرورشی و راهبری را برای مدرسه و ارکان آن فراهم می‌نماید.

برای آشنایی سریع و آسان با الگوی تربیت کوثری، دو نمودار گام‌های منطق و مسیر طراحی و تدوین الگوی تربیت کوثری و منطق و الگوی طراحی و تدوین برنامه درسی و تربیتی تراز انتقلاب اسلامی در قالب یک بروشور تهیه و منتشر شده است:

 

در راستای تحقق کامل هویت، گرانیگاه، رسالت و اهداف دوره تحصیلی و توجه به توانایی‌ها، علایق، مسائل و نیازهای متنوع متربیان متناسب با اقتضائات و شرایط اجتماعی، جغرافیایی و اقتصادی مناطق مختلف کشور، نیاز به معرفی منابع، محتوا و واحدهای تربیت و یادگیری در قالب‌های مختلف نظیر کتاب‌های تربیتی و آموزشی، پوسترها، وسایل، فیلم‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی مختلف است که در محیط‌ها و فضاهای تربیت و یادگیری متنوع (کلاس آزاد و بازی و فعالیت) به‌صورت انتخابی در مدارس اجرا می‌شود. از این رو سازمان مدارس الگوی صالح در راستای تحقق سیاست‌های کلی ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش و با هدف بهسازی و اعتلای منابع تربیت و یادگیری مدارس و پاسخ به نیازهای متنوع، تعمیق و رشد همه‌ جانبه متربیان، مجموعه‌ای از منابع مکتوب و چندرسانه‌ای را برای معرفی به فعالان تربیتی، مدیران، کادر و معلمان مدارس و دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی فراهم نموده که از طریق بروشور قابل مشاهده است:

برای دریافت هر یک از منابع زیر کلیک کنید:
1- منابع تربیت و یادگیری ویژه مدیر و کادر مدرسه
2- منابع تربیت و یادگیری ویژه تیم معلم-مربی

3- منابع تربیت و یادگیری ویژه دانش‌آموز

4- منابع تربیت و یادگیری ویژه والدین دانش‌آموز