اهداف و شایستگیهای دورههای تحصیلی با استفاده از الگوی هدفگذاری (پیوست شماره 7) و منابع ذکر شده در منطق و الگوی طراحی (پیوست شماره 1) و براساس هویت، گرانیگاه و رسالت دوره مربوطه تعیین شده است.
برای مشاهده جدول ارتباط بین اولویتها و جهتگیریهای هویت، گرانیگاه و رسالت دوره با اهداف و شایستگیهای آن دوره، پیوست های شماره 8 ، 9 ، 10، 11 را مشاهده کنید.
برای مشاهده اهداف دورههای تحصیلی مصوب جلسه 952 شورای عالی آموزش و پرورش سال 1397 پیوست شماره 12 را مشاهده کنید.
این اهداف بر اساس هویت، گرانیگاه و رسالت دوره های تحصیلی به منظور تکمیل و ارتقای اهداف شورای عالی آموزش و پرورش برای دوره های تحصیلی مصوب سال 1397 تدوین شده است. سطح دستیابی به اهداف، متناسب با ظرفیت، شرایط و تواناییهای ذهنی و عملی متربیان و در تعامل بین آنان و فعالین مدرسه به ویژه “تیم معلم-مربی” و “راهبران تربیتی و آموزشی کلاس” تعیین میشود.