اهداف و شایستگی‌های دوره‌های تحصیلی

اهداف و شایستگی‌های دوره‌های تحصیلی با استفاده از الگوی هدف‌گذاری (پیوست شماره 7) و منابع ذکر شده در منطق و الگوی طراحی (پیوست شماره 1) و براساس هویت، گرانیگاه و رسالت دوره مربوطه تعیین شده است.

برای مشاهده جدول ارتباط بین اولویت‌ها و جهت‌گیری‌های هویت، گرانیگاه و رسالت دوره با اهداف و شایستگی‌های آن دوره، پیوست های شماره 8 ، 9 ، 10، 11 را مشاهده کنید.

برای مشاهده اهداف دوره‌های تحصیلی مصوب جلسه 952 شورای عالی آموزش و پرورش سال 1397 پیوست شماره 12 را مشاهده کنید.

این اهداف بر اساس هویت، گرانیگاه و رسالت دوره های تحصیلی به منظور تکمیل و ارتقای اهداف شورای عالی آموزش و پرورش برای دوره های تحصیلی مصوب سال 1397 تدوین شده است. سطح دستیابی به اهداف، متناسب با ظرفیت، شرایط و توانایی‌های ذهنی و عملی متربیان و در تعامل بین آنان و فعالین مدرسه به ویژه “تیم معلم-مربی” و “راهبران تربیتی و آموزشی کلاس”  تعیین می‌شود.

” جدول ارتباط بین اولویت‌ها و جهت‌گیری‌های هویت، گرانیگاه و رسالت دوره با اهداف و شایستگی‌های آن دوره” : پیوست های شماره 8 ، 9 ، 10، 11

” اهداف دوره های تحصیلی مصوب جلسه 952 شورای عالی آموزش و پرورش سال 1397″: پیوست شماره 12

ویدیوها

پادپخش‌ها

کتاب ها

تصاویر

اخبار

نشست تبیین الگوی تربیت کوثری با محوریت دوره اول ابتدایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم ریاست کارگروه طراحی الگوی تربیت کوثری، مرتضی فاطمی نژاد قائم مقام سازمان مدارس الگوی صالح، سید امیر رَوَن دبیر کارگروه و دیگر اعضا در جمع راهنمایان تربیت و یادگیری در تاریخ 15 دی 1401 در تهران برگزار شد.
در نخستین روز، رئوس و کلیات الگوی تربیت کوثری،  هویت ، گرانیگاه و رسالت دوره دوم متوسطه ، اهداف و شایستگی های مورد انتظار دوره دوم متوسطه و محیط‌ها و فضاهای تربیت و یادگیری مورد بررسی قرار گرفت.

رویدادها